En förklaring till mitt s.k. "beteende"
... är följande:
Jag har hållit på ett tag att försöka bygga modernare malmvagnar och i det arbetet behövde jag testa med Sealpowers IORE men var tvungen att bearbeta enginespec. och koppel m.m.
Jovisst kunde jag ha frågat Sealpower i förväg, men nu gjorde jag inte det och min mening har aldrig varit att ge ut det jag gjort med IORE !
(det var mest lite kul terapi). Mitt misstag var väl att publicera några bilder på det jag "lekt" med !
Jag har fått mesher av många de senaste åren med tillstånd att förbättra och ge ut men de flesta har fallit av den enkla anledningen att mesherna varit byggda i andra program som jag inte kunnat importera med framgång till mitt.
Nu finns programmet 3D Object Explorer som kan konvertera en IM-fil, med texturer och mappning, till vilket format man behagar, det är inget olagligt i det och det besparar mig massa onödigt merjobb att gå den vägen.
Jag är ledsen om jag upprört många men det var aldrig min mening att trampa nån på tårna !!!
Mitt intresse att fortsätta ge ut modeller har dock fått sig en rejäl knäck och jag tror inte jag längre har lust att fortsätta.