Lennart!! Väldigt fint jobb av dig och sealpower. Men, jag ska såklart komma med kommentarer.
- Tråden på kontaktledningen syns ej från undersidan.
- När jag sätter mig i hytten så hamnar jag mitt i föraren. Gäller faktiskt ej bara detta lok...
- Tråden på kontaktledningen svänger i kurvorna, gör den ej i verkligheten, ska vara rak, som på järnvägen. Kanske svårt att göra i moderna Trainz?
- Var det verkligen en spak för att höja strömavtagaren? På dem äldre (och ändå rätt nya spårvagnarna jämfört med denna) vi har i Malmköping är det alltid ett snöre du lossar från in/utsidan som går upp till strömavtagaren, som höjer den. Ska ta och läsa boken om Kirunas spårväg för att få klarhet i det hela!
- En vintervariant behövs väl till en vinterspårvagn?
Ska försöka råda bot på det med en ommålning! Alltså ingen kommentar riktad mot dig.
- Taket borde väl ha samma färg/utseende på både träpanel och plåtpanel? Ser mycket bättre ut då om man kopplar dem.
- Sliprarna på spåret är på tooook för smala! Ser ut som tändstickor nästan...
- Går inte heller att "klicka ihop" dem olika kontaktledningstyperna.
- Stolparna blir extra feta/smala om man bara drar dem en kort bit/lång bit... Går det att göra något åt det?
- Lägger till en sak: Saknar kontaktledningen som bara består av stolpe+tråd! Har laddat ner allt vad jag kan se... Saknar även spårvagn med släpbygel (eller ska vi ändra det i kuid?)
Sen tror jag inte att jag kan komma på mer...?!?! Utom att det ser FÖRTJUSANDE ut!!!
Förlåt för att jag kommer med negativa kommentarer nu... men hoppas du inte lessnar på mig för mycket