In_game2.jpg
Jadå, en liten morgonupdate såhär innan man glider ner till affären för att köpa sin frukostmüsli.
Jag har experimenterat och bråkat en väldans massa med olika exporteringalternativ m.m. och börjar närma mig vad jag skulle säga är acceptabelt.
Ni får usäkta den något usla kvaliten på bilden som råkade bli mäktigt komprimerad.
Texturen är inget att tala om (placeholder) och som ni ser är den i vääääääääääääääldigt låg upplösning.
(Och världssämst uvw...)
Notera dock att boggin har en färdig textur!! (men långt ifrån slutgiltig, den råkade bara så att den var lättast att mappa upp för att testa

)
...och att lite hydraulik finns med i bilden dessutom. Inte helt 100 på hur jag skall knyta ihop det med animationer
men det kan vi ta i ett senare skede.
Trappsteg under dörrarna har lagts till samt dörren där bak.
Dimensioner är omarbetade och krökningar inåt taket är nu mer åt verkligheten till.
Fönstren har dimensionerats om lika så sidofönstret. Dock tycker jag inte att jag
får helt rätt på proportionerna av någon anledning med sidofönstret och backspegeln men det löser sig.
Om ni inte är för morgontrötta så kanske ni lägger märke till att boggiarna inte rört på sig.
Varför är lite av ett mysterium än så länge