Lite nyfiken på hur du tänker här! Låt oss för ett ögonblick tänka oss att SvP kom till makten i Sverige. Det har ju faktiskt hänt förr att nazistiska partier har kommit till makten genom demokratiska val. SvP har ju som mål att bevara "svenskheten", att "behålla Sverige svenskt" etc. Nu har jag ett par frågor till dig och eventuellt andra som skulle rösta på SvP eller liknande partier.
- Hur definierar man att någon tillhör eller inte tillhör den svenska "rasen"? Blond? Blå ögon? Född i Sverige? Minst 3 generationer tillbaka som har levt i Sverige? Min farfars far är från Tyskland, innebär det då att jag är ett hot mot den svenska rasen och måste försvinna?
- Hur har ni tänkt att ni ska råda bot på problemet med "icke-svenskar" i vårt land? Massutvisning? Dödsläger? Anser ni alltså att ändamålet helgar medlen och att man har rätt att begå grova brott mot sina medmänniskor bara för att man inte kan tolerera att människor med olika ursprung och utseende lever tillsammans?
Hoppas på något så när seriösa svar, om det nu är något som överhuvudtaget går att förvänta sig från någon med dessa åsikter!