Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-15, 08:55   #4
spyfrog
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
... men TS2012 var ett försök av N3V att komma "ifatt och förbi" andra simulatortillverkare genom att introducera "MULTIKÖRNING". Tyvärr ägnades väl all tid åt att får "Multiplayer" att fungera - vilket det väl aldrig gjorde(?)
Allt annat fick väl bli TS2009-standard, utan fixar ?

Och se vad vi fick!

Alla väntar vi med bävan och oro på TANE (nästa lyft) med lövskuggor på rullande materiel.

Men vi är väl alla väl "luttrade" vid det här laget !?
Jag är övertygad om att TANE kommer att ha stora buggar och ha problem med kompabiliteten med gammalt innehåll. Detta pga man byter hela motorn i systemet.
Samtidigt så tror jag nog att TANE helt enkelt är nödvändigt. Som vi tydligt ser i TS2012 så har nuvarande motor nått vägs ände. Detta innebär att man koncentrerar sig på tjafs som är enkelt att lägga till (multiplayer) och som man ändå inte gör fullt ut (allt måste ligga på DLS).
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat