Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-29, 18:46   #32
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Bengan, och ni andra som har råkat ut för överskrivning av Veolia vagnen:

Tyvärr så har jag skrotat den vagnen (och alla andra gamla 80-tals passagerarvagnar som jag laddade upp för flera år sen, texturerna var ju rena katastrofen, hehe)), men eftersom att mitt TRS2006 strök med i datorkraschen som jag råkade ut för för några år sen, så har jag tyvärr inte längre någon koll på alla gamla kuidnummer på saker som jag har laddat upp för länge sen, varav mycket är kasserat nu.
Jag använde nämligen 2006 som "reservdelslager", och klonade och donade i det enbart för att slippa kuidkrockar som denna.

En liten tröst är att jag har SSRT vagnar (samma färgsättning som Veolia hade) med fräscha texturer som jag har tänkt att ladda upp framöver, så jag får väl försöka rappa på med det då .

Och när det gäller Autolink-vagnarna så är det samma vagn som tidigare, fast jag har modifierat dom en hel del, och satt dit riktiga boggier bland annat.
STL-kopplet är (blev) bara dithängt som kosmetika, jag skulle egentligen satt dit ett osynligt koppel i änden på vagnarna där dom är kortkopplade (saknar buffertar) också, och sen "slå ihop" scripten (Autolinkvagnen har redan skriptade slutsignaler), men av någon anledning så blev det aldrig gjort, bara bortglömt .