Den där interiören är INTE den som kommer laddas när man sitter och dricker kaffe i Bistron, bara så att ni är med på det. Det är grunden till den interiör man kommer se exteriört 
Två frågor:
1: Call(“*:ActivateNode”, “<Node Name>”, "<RN>")
Gör denna funktion en del av geometrin synlig/osynlig?
2: Jag får inte animationerna att hända alls...och jag förstår inte varför. Tycker detta borde vara ett idiotsäkert skript?!
Default value funkar bra, om den är satt till 1 är lamporna påslagna, vice versa med ett default value av 0.
03.jpg
Provade även lite andra idéer men som inte riktigt heller gick vägen.
Denna är överexplicit där jag försökte göra en "push button" som alltid ger reella hela tal och därav skapa en cykel för de olika lamp-lägena.
	PHP-kod:
	
		
			
function Initialise()
startup=0
HLA=1
HLB=0
HLC=0
HLD=0
LV=1
end
function Setup() 
    Call("*:SetControlValue", "HeadlightsB",0,1);  -- Ger inget resultat
    Call("*:SetControlValue", "HeadlightsC",0,1);  -- Ger inget resultat
    Call("*:BeginUpdate");
end
function OnControlValueChange ( name, index, value)
    if Call( "*:ControlExists", name, index ) then
        if (name=="LiveInjectorWater") then  -- "L"
            LV=LV+1
            if LV==5 then
            LV=0
            end
            if LV==0 then
                HLA=1
                HLB=0
                HLC=0
                HLD=0
            elseif LV==1 then
                HLA=0
                HLB=0
                HLC=0
                HLD=0
            elseif LV==2 then
                HLA=0
                HLB=0
                HLC=1
                HLD=0
            elseif LV==3 then
                HLA=0
                HLB=1
                HLC=1
                HLD=0
            elseif LV==4 then
                HLA=0
                HLB=1
                HLC=1
                HLD=1
            end
        end
    end
    Call( "*:SetControlValue", name, index, value);
end
function Update(interval)
    if HLA==0 then
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsA",0,0);
    else
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsA",0,1);
    end
    
    if HLB==0 then
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsB",0,0);
    else
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsB",0,1);
    end
    
    if HLC==0 then
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsC",0,0);
    else
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsC",0,1);
    end
    
    if HLD==0 then
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsD",0,0);
    else
        Call("*:SetControlValue", "HeadlightsD",0,1);
    end
    
end