Citat:
Ursprungligen postat av Rogge
Bättre instuktioner för hur man installerar loket behövs. Instruktionerna säger: "You need the second package with all the rest: www.klemund.de/RailSimulator" men det står ingenstans om *vad* "...all the rest" är för något. Jag lyckades installera det då man hittade det man behöver under Downloads, men varför inte skriva att man skall till Downloads från början och skriva vad man förväntas ladda ner?
Varför är det fyra filer man skall, enligt instruktion, ladda ner från e-buzz när det egentligen bara är den första som behövs, speciellt när dom tre sista är identiska med readme och bilder?
Nu verkar ju projektet ligga i coma så nu är det försent att be om ändringar, men hade jag vetat detta när jag en gång betalade detta hade jag haft åsikter om hur instruktionerna är utformade. 
|
Jag vet inte vem av oss som kan hjälpa dig. Mitt sista engagemang skedde 2009-04-19 då jag ritade min sista textur. När det gäller Raildriver vet jag absolut noll. Någon som kanske vet är newS eller så kanske Fredrik kan peka i rätt riktning.
Snygg lok-tag förresten.