Okej, jag har identifierat vad som skapar crashen. RW kan inte hitta en rutt för tåget. Det har "indirekt kanske" men X2's längd att göra...kanske.
Efter att ha debuggat en stund:
Tydligen så är det sista som händer innan ett scenario laddas är att efter det att RW listat ut vilken väg tåget skall ta, så lägger dem om alla växlar så att ja...man kan ta sig till destinationen.
Börjar man i Peterbourgh och vill till London via Fast, så hittar inte RW en rutt och RW vet inte vad den skall göra varpå det kraschar.
Sätter man istället Peterbought till London via Slow så hittar RW en rutt, lägger om växlarna, och scenariot startas.
Det är inte omöjligt att X2an är för lång och ligger över en växel eller annan "trigger" som måste läsas av scenariot för att hitta rutten. Vet jag fått det på ett par ställen med multat x2 och multat ICE.
I vilket fall är det det som loggen säger, så tror helt enkelt du får prova välja en annan rutt tills vidare. Skall kika mer på detta sen och se om det går att lösa. Just nu har jag ingen direkt lösning, men nu vet jag vad jag skall leta efter.
Rogge, vilken rutt kör du på Munich - Agusburg?
|