Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-19, 13:04   #9
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard Nu har jag bästan fått ordning på mitt Trainz 2010

Det räcker ju inte med att avmarkera "Enable harware accelerated texture compression". Istället var det den här sidan som ledde mig rätt http://trainz.shaneturner.co.uk/tuto...textures-issue. Men jag har, trots mitt dåliga minne, för mig att det har skrivits om detta på Forumet tidigare.
Men jag får det inte helt OK. När jag har ett helt nyinstallerat Trainz 2010, både utan och med uppdateringar, så saknas vissa detaljer. I driver mode kan man se det som vita streckade linjer.
När jag byggde ny dator och därmed fick flytta runt innehållet på mina hårddiskar så blev jag tyvärr av med en del utav alla mina sparade saker. Men jag hade ju sparat ner hela User katalogen från den dåvarande installationen. Det är den jag nu försöker installera in den nya Trainzinstalationen, men det fungerar inte till fullo. Flera saker såsom räls, lok och vagnar vilket ju märks mest kommer inte med. Varför gör det inte det?
Men nu kommer ju nya Trainz snart så det kanske får bli så att jag får börja om från början med mitt Trainz intresse.
CGD besöker inte forumet just nu   Svara med citat