Tack för den beskrivningen! Det var nog mest dina granar och tallar jag undrade över för jag känner inte igen dom som 3D-träd, men när jag tittar närmare på bilderna så kanske det är 2D-träd som du använder även precis intill spåret?
Tyvärr är det ju lite knepigt att veta vad som ingår och inte ingår eftersom de rutter man får med beror på när man köper simulatorn. Jag vet inte om det finns nåt bra sätt eller nån tumregel för att få reda på vilka objekt som är OK för "alla" som har TS?
Sedan vill jag säga att jag är mycket imponerad av hur du bygger, även om jag känner igen mig själv i perfektionismen.

Jönköpingsbanan är rätt väl dokumenterad i form av Google Street View och även Google Maps som numera har väldigt detaljerade flygbilder i 45 graders vinkel för vissa områden. På Inlandsbanan som jag fortfarande lägger en hand på när jag får tid är det lite sämre ställt, fast det finns en hyttfilm som är till stor hjälp och en hel del bilder på nätet. Jag har tyvärr inte möjlighet (och ork och tid) att åka runt och fota och mina 3D-kunskaper är ungefär lika med noll så jag får ta det som bjuds (vilket innebär att det är många timmar som går åt till att hitta byggnader som ser någorlunda OK ut i miljön). Därför är jag väldigt tacksam till alla svenska objekt som släpps då det verkligen underlättar byggandet och gör det möjligt att skapa realistiska miljöer.