Jättekul att ni uppskattar arbetet, mycket tid av min fritid går ju nämligen till denna mycket tidskrävande hobby!
Angående de moderna informationsskyltarna och displayerna så har jag några kvar att fixa, men jag kan tänka mig att släppa dessa så fort jag gjort klart alla varianter jag behöver.
Angående balisern vill jag skapa några till relaterade objekt innan denna kommer som ett släpp. Men det kommer
Jag lovade tidigt i tråden att ett första släpp skulle komma så fort Vib - Hf stod klart, och det gör det i princip nu. Jag kommer behöva optimera några signaler och hastigheter först samt slänga ihop några byggnader för Hultsfred centrum, bl.a Hotel Hulingen.
Min plan är att fixa de sista fordonsindividerna till min Y2 så man har något att köra med också. Banans hastigheter, signaler och skyltar är nämligen en liten specialvariant för att man ska få rätt besked i panelen.
För enkelhetens skull kommer alla mina objekt slås ihop till en .pak-fil för enkel installation. Denna kommer ni i framtiden behöva avinstallera så jag rekommenderar
inte att börja plocka objekt från denna då det kommer att skapa stora problem för framtida släpp.
Vill ni ha objekt får ni säga till så kommer jag släppa de helt fristående och oberoende av rutten.
Vimmerby station med omnejd har fått mycket omsorg den senaste tiden.