Ämne: Pisstråden
Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-08, 11:53   #1372
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Reg.datum: Aug 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Så fruktansvärt förbannad på Steam just nu. Jag skulle köpa Euro Truck Simulator 2 - Scandinavia igår när det släpptes. Men på något vänster har de nu istället gett mig nått j'vla "East bundle" för 30euro.

I detta "bundle" för 30 euro ingår
- Euro Truck Simulator 2 (grundspelet som jag redan har??)
- Euro Truck Simulator - Going East (som jag också redan har sen ett år tillbaka)
- Diverse "paint jobs" som kostar runt 1 euro styck.

Då har de alltså tagit betalt på nytt för både grundspel och going east som jag redan ägt sedan tidigare och betalat för - och jag har inte fått mitt Scandinavia. När jag försökt köpa detta idag har det inte fungerat av olika anledningar.

Har kontaktat deras VÄRDELÖSA support som efter ett antal timmar igår svarar med ett förtryckt standardsvar att "support för detta spelet ges av speltillverkaren inte av oss bla bla" vilket gör mig ännu mer förbannad. Att de inte ens läser igenom vad mitt problem handlar om TROTS ATT JAG SKREV FÖRSTA MAILET PÅ ENGELSKA.

Nej detta har gjort mig riktigt förbannad och om inte steam hade kontroll över så stor del av spelen i dagsläget hade jag spolat deras värdelösa tjänst för gott

Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat