Laddade ner motorvagnspaketet nu och laddade upp min sandlådebana för att köra tågen på... Det gick som på räls och jag älskar att motorvagnen har originalljudet på. Men för mig som kör med de lägsta grafikinställningarna på min dator så var texten på instruktionsmanualerna väldigt svårtydda och suddiga.
Sedan var det svårt att ställa in belysning, och att få folk att stiga på/av tåget, även om jag lyckades manöverera dörrarna.
Kan man stänga av ATCn?
och somsagt, en manual på engelska vore en bra idé. Det är inte bara vi svenskar som laddar ner tåget. Särskilt viktigt är det nog att ha upphovsrättsmeddeladerna på engelska, så folk utomlands förstår att de inte får dela med sig av din motorvagn hos t.ex. rail-sim.de, UKTS eller liknande. Jag kan hjälpa till med översättningen om du vill...
|