Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-16, 22:43   #11
Nicklas L
Medlem

Reg.datum: Feb 2016
Standard

Tack Pierre och Totte,

Era vänliga tips behövs! Mycket bra med manualen där. Jag kan inte vänta tills att få igång ditt fina Trollhättan Totte. Bilderna som läggs ut är fantastiskt fina, vilket jobb du gjort!

Jag har köpt Rc loket och testat en hel del. Men även där är det svårt att få till det... Kan ställa ut det med lokförare på vald bana. Dock dumpar programmet sedan. När jag efter det försöker "Köra" min editerade bana med loket hamnar jag utanför loket och kan inte komma in i det. Klickar jag sedan på det låser sig programmet igen.

Angående Trollhättan får jag också dump och kastas ur simulatorn såväl i editmode som när jag väljer förprogramerad bana. Jag har installerat alla assets och updates.

Börjar funder på om jag inte saknar ytterligare grejer? Jag menar, simulatorn är ju helt nytt och saknar då historik som kanske kan behövas? Det blir ju såklart dock aningen ansträngt jobbigt att behöva gissa sig genom eventuella payware och gamla filer.

Frågorna är:

* Krävs ytterligare filer utöver själva Rc loket och de olika texturerna för att det ska fungera?

* Krävs ytterligare filer utöver de som finns att ladda ner hos dig Totte för att få igång Trollhättan? By the way, den X2 som glänser så fint på en del Trollhättenbilder, vilken är den?

Vänliga tacksamma hälsningar
Nicklas
Nicklas L besöker inte forumet just nu   Svara med citat