Nu begriper jag ingenting alls.
Gjorde en ny bana för testet med manövervagnen och tog bild på varje steg jag gjorde för att visa korven. Då fungerade allt som det skulle, bortsett från att Xoa7 blev bromsad när den var ihopkopplad med Cox7 och kröp fram i någon km som korven också upptäckte. Då såg jag, att hjulen på Xoa7 snurrade emot varandra och att hjulen inte alls snurrade på Cox7.
Då allt fungerade på den nya testbanan bortsett från det sistnämnda, så gick jag över till min gamla testbana. Då fungerade det även där, med skillnad att Xoa7 med tillkopplade Cox7 drog iväg som vanligt och alla hjulen snurrade och även åt rätt håll.

En Cox7 singel, som jag hade ställt ut med förare i. Gjorde som den skulle, reagerade inte på något kommando eller vridning på vredet (fjädrade tillbaka).
När jag flyttade över föraren till en annan manövervagn. Då svarade denna vagn inte på kommandot Drive to Trackmarker, men däremot så drog den iväg vid kommandot Drive. Då stoppade jag manövervagnen och flyttade tillbaka föraren till Cox7. Den här gången, så svarade den inte på något av dessa kommandon och gjorde precis som den skulle utan motorvagn.
Fattar inte ett dugg av det hela. Ena stunden fungerar det inte alls och i nästa stund, så fungerarar det.
.