Citat:
Ursprungligen postat av CGD
Här måste du göra något fel. Jag har installerat om TANE åtskilliga gånger och det har jag haft lika lite problem med som det har varit med alla de övriga Trainz jag äger.
|
Skulle tro att Korvtiger är bättre är bättre att förklara vad som händer. Om jag förstått saken rätt har N3v hyrt in i bolag som kontrollerar, att man inte har registrerat en produkt mer än en enda gång. Har jag gått ut ur Tane (och 2012 och möjligtvis också 2010) kan jag inte registrera mig igång.
För någon månad sedan lade jag in Tane på nutt. Via Trainzportal kunde jag hämta hem två zipfiler som uppdaterade mitt Tane till senaste versionen. Inget krav på användarnamn och lösenord. Gick bra.
Till följd av en ominstallation av datorn installerade jag Tane på nytt. I Trainzportal finns en ny zipfil "Tane-SP1-Online-Patcher" med ett annorlunda utseende. Nytt var dessutom att patchen krävde användarnamn och lösenord.
När jag installerade Tane angav jag ett nytt användarnamn och lösenord. Det fungerade inte för SP1 - inte heller något av mina gamla registreringar och försök med nya kombinationer.
Nu kör jag med Tane, buildd 74885.
Nisse