Citat:
Ursprungligen postat av ekankal
Du skriver att du har problem med registrering, frågan är om du byter och ändrar användarnamn och lösenord lite huller om buller??
Du kan nämligen bara registrera varje version/serienummer 1 gång tillsammans med ett och samma användarnamn och lösenord, sen finns det registrerat och sparat hos N3V/My Trainz (se bild på mina registrerade versioner
som är kopplade till mitt användarnamn och lösenord).
Med andra ord, försöker du registrera ett redan registrerat serienummer tillsammans med nya/andra användaruppgifter så slår det bakut.
Jag gissar att det är där du strular till det, gå in på My Trainz, och klicka på Serial Number (markerat med en svart ram runt på min bild) och kolla vilka versioner/serienummer som du redan har registrerade,
innan du krånglar till det för mycket i onödan.
|
Genom att använda mitt nya lösenord i 2010 har jag lyckats komma in i My Trainz värme. Alltså kikar jag på texten i den rödramade rutan. Första raden tror jag betyder vad jag skrivit hela tiden. Andra raden obegriplig. Handskrev den och skrev in den i Google Translate. Resultatet citeras:
"Denna registrering anläggning i monifored; Om musen upptäcks användaruppgifter kommer att registreras."
??????
Får väl fylla i serienumret och klicka någonstans.
Nisse