Nisse, jag har svarat utförligt på ditt mejl som du skickade till mej, du skulle ha läst det först innan du häver ur dej sånt här NONSENS och gör dej till allmänt åtlöje.
Det enda dina inlägg bekräftar är att du antingen inte läser dom svar du får, eller så förstår du inte innebörden av svaren.
Och jag rekommenderar att du slutar att offentliggöra dina egna fullständigt felaktiga slutsatser du drar om både ditt och datt, det bevisar bara att du är helt ute och cycklar.
I ditt senaste inlägg påstår du att Trainz är en engångsprodukt som bara kan användas en gång.
Man kan använda och installera Trainz(skivan) hur många gånger som helst, men man kan bara registrera en viss version av spelet en gång, dom uppgifterna finns sedan sparad hos N3V, är det så svårt att fatta det.
MAN BEHÖVER BARA/SKA BARA REGISTRERA VARJE VERSION EN GÅNG.
Du skrämmer ju bort eventuella nykomlingar till Trainz med din korkade och helt grundlösa propaganda om allt från Trainz-Trojaner till fan vet allt.
Tänk på det .
Och jag tänker inte be om ursäkt för att jag blir rent ut sagt förbannad av att läsa allt trams som du påstår dej veta, som i själva verket bara är en massa rappakalja.