Ämne: TANE SP2 News
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-17, 16:20   #64
lan
Veteran

Reg.datum: Nov 2001
Standard

Google-översättningar kan bli lite underliga så jag har försökt rätta Bengans översättning till gängse "Svengelseka"

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Nu är det nära.

Översättning från Google. Rättad av LAn

--------------------------------------------------------------------------

Goda nyheter. Vi har avslutat utvecklingen för SP2!

Ja, den senaste och bästa versionen av Trainz har fått godkännande av våra externa beta-testare och internt team.

Vi är nu upptagna med att förbereda alla de olika Builds, online-och offline-patchar plus patchar för var och en av de 7 olika Trainz-versionerna som finns runt planeten (dvs. Online PC & Mac; Stopp-PC Std & Dlx; Steam PC & Mac; Mac Appstore ). Det är 21 olika konfigurationer att förbereda och testa innan de släpps.

Vi förväntar oss att de flesta av dessa versioner kommer att finnas tillgängliga tisdag den 20 juni. Det innebär att för befintliga TANE-ägare, när de startar sin nuvarande version av TANE och deras patch från 84xxx är tillgänglig, kommer de att bli ombedd att hämta och installera den fria Uppdateringen till SP2.

Vi skickar uppdateringar till den här nyhetsgruppen allteftersom buildsen blir tillgängliga.

För alla återstående TANE ägare som vill uppleva det bästa Trainz har att erbjuda, har vi gjort det oerhört svårt att inte uppgradera just nu. Med 75% av både Standard- och Deluxe-utgåvorna kan du ladda ner hela SP2-installationsprogrammet inom de närmaste dagarna.

Min sista test av SP2 blev att skruva upp alla settings till max och köra en svulstig route med en svulstig session.

Slutsats:
Min snart 3 år gamla ASUS klarar det riktigt bra, efter en timmes körning processorn endast fickljummen och fläkten på normalvarv. Lite "stuttering" ibland men inget våldsamt.

Ni med up-to-date-datorer kommer att uppleva ett rejält ryck framåt kan jag utlova

"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat