Tack för den artikeln Lan, den hade jag alldeles glömt bort! Då stämmer ju min linjedragning ganska väl ändå, bara att stationerna är lite annorlunda placerade. Kvarstad verkar ju ha tillkommit långt senare än denna artikeln, antagligen därav att det är 19 km mellan Forsvik och Kråkvattnet. Men jag kör vidare på min variant, är lite sent att ändra något nu! Kvarstad är ju dessutom en geografisk omöjlighet, då den skulle ligga i princip på samma plats som Karlsborg förutsatt att man fyllt igen den lilla viken mellan Forsvik och Karlsborg och dragit järnväg där!
Båtar finns väl alltid att få tag i, men något som jag saknar är en modell av Forsviks gamla vägbro som står kvar som ett monument än idag, samt en öppningsbar järnvägsbro av något passande slag. Båda dessa behövs för där WNJ linjen går över Göta Kanal i just Forsvik.
Spyfrog:
Jag använder extern bildlagring för att kunna lägga in mina bilder var jag vill i inläggen, istället för sist som bifogade bilder. På det sättet kan jag kommentera varje bild för sig och varva bild och text. Har för mig att det inte gick att göra tidigare i alla fall.