Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-24, 00:04   #81
blomsson
Medlem

Reg.datum: Jul 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
????? En ordentlig förklaring TACK ! Vadå [/ATTACH] från vilken knapp ?????
Det ska jag ordna!
Jag skrev inlägget på "uppstuds" och eftersom det tar ett tag att göra iordning bilderna från skärmpumparna (format .png som inte går att ladda upp) så valde jag att inte lägga in några bilder.
Ska se om jag kan bringa lite klarhet i din undran.

Detta är menyn som jag inte nämnde, vilket är den som syns ovanför rutan som inläggen skrivs i.
ebuzz meny.jpg

Detta är knappen som hanterar de bifogade filerna.
ebuzz meny filer.jpg

Om man klickar på överskriften "Hantera bifogade filer" så kommer man till själva rutan där man kan ladda upp filer mm.
Om man istället klickar på en av filerna så kommer de att placeras där som insättningsmarkören befinner sig. Detta går förstås att flytta runt om man har sådana böjelser.

Om man inte infogar sina uppladdade filer (tror det gäller alla typer, har inte testat) så hamnar de sist i inlägget under rubriken "Bifogade filer", som synes på bilden sist i inlägget!

Det som står emellan "[ATTACH]" uttrycken är den bifogade filens löpnummer som genereras vid uppladdningen.

De två första bilderna är infogade och den sista bilden är inte infogad, bara för tydlighetens skull.
Detta kan man också se om man klickar på knappen "Förhandsgranskar inlägg".

mvh
Håkan
Bifogade bilder
Filtyp: jpg ebuzz slutbild.jpg (192.4 KB, 129 visningar)

Senast redigerad av blomsson den 2017-07-24 klockan 00:06.
blomsson besöker forumet just nu   Svara med citat