Visa ett inlägg
Gammal 2003-03-04, 09:10   #2
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

tufftuff:
Hade jag fällt den kommentaren (till dig) så hade du tyckt den var både spydig och dum (du kanske t.o.m. använt kraftigare ord!?).

Jag har flera gånger sagt att jag inte försöker tvinga någon att bygga till MSTS också. Det är upp till 3D-byggarna att bestämma! Men fråga borde man väl få göra, eller?

Dessutom har jag aldrig skrivit något i stil med: BYGG DET DÄR LOKET TILL MSTS OCKSÅ utan skrivit: Snyggt ånglok, tufftuff! Kommer det till msts också?

Är det så farligt om man skriver så, när man ser något snyggt du eller någon annan gjort till Trainz? Jag skriver ju inte det för att dummas med er, utan för att jag tycker tåget/objeket är snyggt och skulle vilja leka med det också!

Cj:
Läs igen hela tråden först! Då ser du att jag har Trainz, men att Trainz inte föll mig i smaken, att Trainz modeller går att konvertera och att jag gärna skulle vilja köra tufftuff´s fantastiska modeller i MSTS (inte i Trainz!).

Nicke_123:
Läs igen hela tråden först! Det var inte jag som starta det hela, utan jag tog illa vid mig när jag läste andra och femte inlägget. Och jag har inte (vad jag vet gnällt!?), utan bara velat haft svar på frågorna:
Varför blir ni så upprörda när man säger konvertering?
Varför svarar ni jämt spydigt istället för att ge ett rakt svar?

Jag kan inte se vad jag gjort för fel i denna tråd, jag har varit uppriktig och frågat saker utan att använda hårda ord, jag har heller inte försökt tvingat någon till något (vilket andra gjort!).

Flera modeller som var gjorda till MSTS har blivit konverterade till Trainz. Och vad jag vet har íngen (som gillar MSTS) gnällt över det. Jag har t.o.m. tyckt det är bra att det gått att göra så!

Jag har försökt pratat med er om tankar och önskemål som jag haft (nämligen ett samarbete!). Men istället för vettiga svar har jag bara fått skit, men det kan jag ta. Nu får ni säga vad ni vill, jag lägger ner detta och tänker försöka att inte svara er i fortsättningen!

Och tufftuff:
Jag skrev att ingen borde få skit för det jag skivit. Och vad skriver du då? Jo, genom att straffa alla andra (som gillar MSTS) genom att skria "Men ska vissa fortsätta i denna stil så blir det ENDAST payware till MSTS" Det är dålig stil, straffa mig och ingen annan. Det är ju mig du är sur på väl?

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu