Visa ett inlägg
Gammal 2003-03-04, 18:33   #13
Pson
Medlem

Reg.datum: Sep 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Pson Skicka ett meddelande via MSN till Pson
Standard

Hej!

Ursäkta, men vad får ni buggarna ifrån?

Jag har testat tre av de fyra demon som finns.
Jag kan säga att grafiken verkligen är bland det snyggaste jag sett i ett bilspel. Gillar speciellt "motion blur" som gör att det verkligen känns att du kör i över 200 km/h!

Eftersom jag har väldigt lång erfarenhet av racing spel på internet (jag körde STCC 2 på världsklass nivå i 1.5 år) är det enda jag har att anmärka på kontrollen.

Tycker detta är en sorts blanding mellan rallycross och rally, bilen åker fram och tillbaka så fort man rör på ratten.

Det ska vara bra balans i bilen, för att man ska kunna sätta bra tider. Om Codemasters fixar till just det här med att bilen är så fladdrig kan det bli ett riktigt bra spel.

Jag tycker att AI-motståndarna är ganska okej faktiskt. Nog bjöd de upp till kamp i kurvorna på Brands Hatch när dom kom och gick upp sida vid sida. Dock är dom ganska enkla att köra om.

Monsterdator? Jag klarade att köra spelet på full grafik med Anistropic Filtrering påslaget. Det låg nog runt 30 FPS i alla fall.
Körde i 1024 x 768.

AMD Athlon XP 2000+
VIA KT 400 moderkort
256 MB PC 2700 DDR CL 2.5
80 GB 7200 RPM Hårddisk
ATI Radeon 8500 LE

Mitt grafikkort är verkligen inte av den vassaste sorten, ett GeForce 4 Ti4200 presterar bättre!

Med vänlig hälsning:
Pson

http://www.tagbilder.com
Pson besöker inte forumet just nu