Hej!
Även jag håller fortfarande på med tågsim, i mitt fall Trainz men skriver endast när jag tycker att det finns något matnyttigt att dryfta! Jag bygger och kör endast i testsyfte eftersom jag mest håller på med programmering till Trainz, och det kan knappast vara av intresse att visa upp förändringar i koden innan det är "färdigt" bara för att det ska skrivas mera på forumet. Jag brukar läsa allt som skrivs här (förutom rent spam) oavsett om jag är intresserad eller ej! Tyvärr så verkar det finnas en allmän åsikt om att kvantitet är bättre när det gäller inläggen än kvalitet. Jag har personligen hellre färre inlägg med kvalité än många där de intressanta inläggen försvinner i "bruset".
Citat:
Ursprungligen postat av Bambistor
|
Sedan är det ju så att om folk försvinner härifrån utav olika anledningar och om de dessutom har varit frekventa skribenter så kommer det ju att märkas. Och det är ju ändå vi som är här som gör forumet, därför kan jag heller inte förstå hur det kan främja forumet om det skapas innehåll på andra ställen.
Jag kan hålla med Totte om att den saknade bilduppladdningen kan vara ett hinder och även att inte kunna ladda upp andra filer. Men bägge är ju relativt lätt att kringgå, finns ju mängder med ställen att dela filer numera. Givetvis så kan man inte veta hur länge filer ligger uppe, men det är mycket som är osäkert...
Jag kan lägga upp ett inlägg om hur jag laddar upp bildfiler på den site jag använder, om det finns intresse?
Problemet om det blir/upplevs som ett lågt intresse för forumet och det inte är intressesant att hålla liv i det längre, blir ju att mängder med information, filer och länkar försvinner och det vore väldigt synd trycker jag!
mvh
Håkan
https://blomsson4073.se/index.html