Visa ett inlägg
Gammal 2003-04-09, 19:33   #25
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

"Radeon 9700 Pro och GeForce 4 Ti 4600 är faktiskt de kort som verkligen finns tillgängliga. 9800 Pro samt Geforce FX - visst men de finns ännu inte att få tag i."

Komplett.se:
115939 TerraTec Geforce FX Mystify 5800
- AGP, 128MB DDR2,TV-Out, DVI, Retail
På lager: 10-19 5,551,- 4,996,-

"Men, sätt en XP 2400+ med ett Radeon 9700 Pro och en Pentium 4 2.4 GHz med ett GeForce 4 Ti4600 så kommer du märka skillnad eftersom ATi kortet är mycket snabbare." Ska man testa vilken processor (Intel eller AMD) som är bäst, så ska man väl använda samma grafikkort och andra komponenter som har liknande prestanda?

Olis: Komplett har faktiskt garanti. Kompisen fick 3 års garanti, när han köpte sin 19" skärm därifrån. Och garantin kostade inget extra heller!

Jag köpte min skärm på Siba för det ligger i min närhet. Jag fick betala dyrt och köpa till 3 års försäkring. Dessutom är Siba värdelösa, när det gäller sånt som ska repareras.

Min skärm har varit inne på service 2 gånger under 3 år (den är nu 3 år!) och det tog nästan 2 månader innan jag fick tillbaka den första gången. Andra gången tog det bara 1 1/2 månad. Dom skickar iväg servicen till skåne eller småland. Och man får ingen utbytes-apparat (under tiden) av dom heller. Det kan dom inte hålla med säger dom!?

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu