Ämne: Landeryd idag
Visa ett inlägg
Gammal 2003-05-20, 19:06   #3
Decibel
Senior Member

Reg.datum: Jul 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Decibel
Standard

Citat:
quote:Originally posted by Kvarne

Ursäkta mig herr Pson!

Sånna där postningar är bara onödiga! Jag fattar inte hur du kan posta sånt där! Förstår du inte att det bara leder till irritationer och bråk?

Saxat från reglerna
Flaming - Direkta förolämpningar av medlemmar, forumledare eller administratörer kommer inte att tolereras. Även flaming av tågsimulatorerna kommer inte att tolereras. Det är en sak att ge kritik om man kan bevisa det, men att endast skriva t.ex. "detta suger" anses vara flaming, men att argumentera en sådan kommentar är accepterat.
Vad kommer att hända om detta inte följs?
Se "Åtgärder vid regelbrott""

Så snälla! Inte en gång till med sånt där onödigt!
Väx upp och argumentera istället för att bara säga
"Det där suger" "Skabbtåg"

Självklart får man tycka som man vill, men att skriva så där är direkt onödigt och provocerande! [B)]

Mvh: Kvarne
Inte för att jag bryr mig så hårt, men om nu nånting anses som provocerande, ANMÄL DET DÅ FÖR H-VETE TILL EN MODERATOR istället för att leka allan ballan-polis
Enda som händer när du tar fram polis-legget är att det blir en massa turbulens som inte har ett dugg om den egentliga tråden att göra.
Inte första gången jag ser att DU har åsikter eller kommentarer som fullkomligt retar gallfebern på folk, hela tiden DU som gör rätt, och du har alltid rätt.

Polishögskolan nästa ?

Nån som har nåt att invända mot det jag nyss sagt, gör det via mail då slipper andra se sk-tsnacket. h.persson@whoxhosting.net .

För att komma till det jag egentligen skulle säga om denna tråd...

Äldre lok har alltid, och kommer alltid ha en speciell tjusning, idag byggs allt, oavsett om det är en klocka eller ett lok på helt annat sätt.
Förr i tiden va väl tillverkning av lok ungefär som en konstnär när han målade sin tavla. Mer tid nerlagd och mycket personer bakom det gör nästan loken levande på sitt sätt.
Jag personligen tycker det är synd att skrota dom, men så länge några bevaras så är det väl acceptabelt med några förluster...

Respect

// Håkan

I can see clearly now, the brain is gone...
Decibel besöker inte forumet just nu