Visa ett inlägg
Gammal 2003-06-09, 22:50   #5
Halalko
Member

Reg.datum: Sep 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Halalko Skicka ett meddelande via MSN till Halalko
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev TheDane2002

Haarj Orbiter Fan.

Jag villa fråga brukerna av Train-sim.dk om varför Öresundståget inte ar kommit til MSTS för jag gick iväg med at arbete på dette tågsät.

Dom har forsökt men uppgivat av en eller annan orsak, men fråga dom länket till Train-sim.dk ar:

www.train-sim.dk (et medlemskap som ej kostnar nånting behövs for att kunna skriva og svara på inlägg dar)

TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark
Team Hvidbergs Togsider
http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html
Kan ikke mindes at nogen har forsøgt at lave Contessa (Öresundstoget) til msts, men her er hvad jeg har postet på t-s.dk:

Citat:
quote:Halalko skrev på t-s.dk

Citat
Varför samarbetas det inte mellan Trainz och MSTS byggare? Dom som bygger i Gmax kan ju samarbeta (om dom vill?).
Citat slut

Nej, de kan ikke nødvendigvis samarbejde, da trainz's 3D motor understøtter nogle tekniske ting som msts's ikke gør, dette gør at blandt anden Contessa (Öresundstoget) ikke kan konverteres til msts uden væsentlige kvalitetstab. Derfor bliver "min" Contessa ikke konverteret til msts.... (Min generelle holdning om msts konvertering kan vist findes andre steder på forum...)

Med hensyn til tegninger kan jeg ikke hjælpe, da det er lavet uden tegninger.... De eneste tegninger der er brugt til den 3D model jeg har lavet er dem man kan finde på DSB's hjemmeside over indretningen i toget...... Alt andet er lavet udfra kendte mål, og udfra billeder af toget....
------
Andreas (Halalko)
Medlem af DSB Designteam
Halalko besöker inte forumet just nu