Måste bara för skriva en grej. Inget menat mot dig Hawk eller Mazz. Men jag måste bara fråga dig Pson en grej hur du kan skriva "Landskapet ser också hyfsat ut, inte som i Hawks KMJ-route-v2.5. Men du lär dig fort" till Mazz?? Vad gör Hawk som är bättre än Mazz och vad gör Mazz som är bättre Hawk? Jämför man deras bilder så kan man tro att dom kommer from samma rutt då det är förstklassiga fina bilder båda två postar till oss. Jag har inte sett lika mycket av KMJ v.2.5 som du har och jag har hellre inte sett LLJ i helheten utan bara bilder och det tror jag inte du har gjort heller så däför tycker jag inte det är så himla schysst att skriva så som du gjorde.
Visst jag låter säkert väldigt grinig och fjantig men det är min mening och jag själv tåler inte när man skriver något sådant när man inte har sett allt. Hade båda rutterna varit släppta alltså kmj v.2.5 och LLJ så hade du gärna fått skriva det men inte när du inte har sett allt.
Hawk och Mazz, jag hoppas verkligen ingen av er tar illa upp för jag personligen tycker ni gör ett mycket fint arbete på era rutter och längtar hela tiden till era releaser.
Pson: Hoppas heller inte du tar illa vid, jag vill bara ha ett svar utan att vi bråkar eller nått. Vi kan även ta det via mail.
Hoppas jag inte gör tråden offtopic.
Mvh:Trigger
http://medlem.spray.se/farjestad5