Hejsan Kvarne!
Jag tycker du är lite orättvis när Du sitter och skriver att nivån på alla andra inte är vuxen. Har du själv funderat över vad du själv skrivit? Jag tycker inte din nivå själv har varit så himla mogen.
Och jag håller med Mazz, det är naturligt att svara och fråga om saker om ting om man inte tycker man fått tillräckligt mycket fakta för att eventuellt bidra med pengar. Du måste ju acceptera att folk tycker Eran idé verkar lite svår att nå och inte kan förstå vad bussen ska användas till, vad eventuella sponsorer får för sina pengar etc .
Snarare tvärt om tycker i alla fall jag att forumet har gått framåt. Oenigheter uppkommer alltid på ett diskussionsforum, för här ska man ju diskutera saker? Jag tycker moderatorerna gör ett strålande jobb.
Du kanske borde testa själv att moderera ett forum och försöka "döma rätt" i alla situationer?
Så, jag tycker du är lite orättvis när du faktiskt kastar skit på alla andra och drar oss över en och samma linje.
Nu hoppas jag inte denna tråden tas bort som ett provocerande inlägg för det är inte alls dess mening. Jag vill bara försöka vara med i en seriös diskussion om tågforumet.
Med vänliga hälsningar Pson