Visa ett inlägg
Gammal 2003-07-15, 14:31   #9
TheKnight
Senior Member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev netmagic

Citat:
quote:Tidigare skrev Cörran

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...330569,00.html

Jag fattar inte hur bussföraren kan va fastklämd om de körde in i baken av bussen...typ...va fan gjorde han i motorrummet?=)

Hoppas alla klarar sig bra...det är ju inte första gången nu. Jag sökte själv till spårvägen, men fick inte börja. Klarade alla test utan problem, goda referenser, massa körkort, fullt frisk och lugn person. Den sista grejen innan anställning var en träff med 2 psykologer, dom kom fram till att jag va krockbenägen...haha, men jag har aldrig krockat. Inte ens drat emot en bil med lastbil och släp. Och de totalvägra att lyssna på min ce-kortslärare, utan gick bara på sina underliga test(deras 2 timmars test vägde mer än den tiden jag kört yrkestrafik (2½år). Och nu är de i behov av 30 nya förare till ringlinjen...jag säger bara, lycka till!!! [}]

Tic
Har dom ändrat på artikeln? Nu står det "Spårvagnsföraren fick skäras loss av räddningstjänsten.".

NetMagic
Jo, det var ju det Daniel sa...

Citat:
quoteet var fel i de första uppgifterna som gick ut. Det var spårvagnsföraren som blev fastklämd. Bussen hade stannat för broöppning och blev påkörd bakifrån. Både Aftonbladet, Expressen och DN har samma text, skriven av TT.
//Peter
TheKnight besöker inte forumet just nu