Visa ett inlägg
Gammal 2003-08-05, 01:41   #12
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej alla!!

Tänkte skriva lite om statusen på denna rutt.
Efter lite problem med dator och lite andra prylar med den, bland annat en ominstallation och hd-haveri, så har det rättat till sej nu i dagarna, men inom kort kommer det att strula igen, men då kommer jag själv att orsaka det, Hd-byte. Men i varje fall, har tagit bort alla japanska bommar + att jag även håller på att sätta ut gantrys, och håller på att sätta ut nya bommar. "Evighetsjobb, man skulle veta hur många det fanns innan man började..." Har dessutom namnsatt hela rutten. Tack för hjälpen Pierre!! Sessutom är kartan snart färdig, kommer att visas inom kort. Har byggt ett tivoli och köpcentra på rutten. Kommer dessutom att bygga bland annet flygplats, camping med mera. Nu undrar ni säkert om bilder?? Kommer så fort det finns något intressant att visa, men det är på G. Så nu byggs det av bara farten igen efter ett litet uppehåll.

MVH Kenneth

PS Finns det någon som har sådana små gråa eller gröna skåp som finns vid järnvägsövergångarna så tar jag gärna emot dom, eller om det finns någon som vill bygga sådana. DS
knebert besöker inte forumet just nu