Ja, nu må alle i svenskere sq undskylde. Hvis i ikke før har læst det eller fået det af vide, så består vores side af et stykke frivilligt arbejde. Vi får ingen penge for den tid vi bruger på at behage andre mennesker i verden med tog de vil køre med i MSTS.
Jeg har modtaget en Kustpil i e-mail, men jeg har ikke haft ret meget tid til MSTS her i sommervarmen, og det må i fanme acceptere, og så vidt jeg ved har jeg IKKE lovet nogle af jer noget...
På nuværende tidspunkt er både vores download og upload sider lukket på grund af server skift, der vil måske gå endnu en månede inden de kommer op og køre igen. Det er på grund af at vi har fået vores egen server som skal til sverige og stå.
Jeg kan ikke bare rive en dag ud af kalenderen og betale over 1000 dkr. for at tage til sverige og sætte den server til, derfor må det tilpasses så det kan gøre på en lidt billigere måde, og derfor kan det godt tage noget tid..
Den sidste mail jeg fik fra jer, det fik jeg af vide at jeg bare skulle smide den, og at i ikke ville bruge den alligel, så skrev jeg tilbage for at høre hvorfor i ikke ville bruge den alligevel.. Der fik jeg så af vide at i gerne ville bruge den alligevel ?!
Hvis i prøve at følge lidt med på vores side, ville i også kunne se at der ikke skete fandens meget, og i ville måske og kunne forstå hvorfor i ikke har fået svar.
Hvis i ikke kan acceptere den tid det tager for os at gøre ting klar, eller kigge på ting og acceptere det, så må i lave jeres eget tog.
Jeg gider IKKE blive svinet til i det svenske forum, for hvis dette sker igen, så er der lukke helt fra vores side.
Med venlig Hilsen
Thomas H.
|