Citat:
quote:Tidigare skrev Dson
Citat:
quote:Tidigare skrev Pierre
Mötena i min aktivitet funka bra, tills jag såg att det inte fanns arrive och departure tider. Gjorde en recalculate på tiderna och nu fastnar jag med rött ljus när jag kör (tills alla möten kört förbi!).
Har ändrat avgångstiderna för tågen som ska möta, hit och dit, men får det inte att funka. Mitt tåg fastnar på en station och står där tills alla möten åkt förbi. Eller så fastnar det nånstans på linjen och ingenting mer händer.
Jag är så jäkla trött på AE nu, så datorn snart åker ut genom fönstret........ AE är ju fasen så mycket ostabilare än RE är. Jag har säkert haft hundra krascher nu och jag har ju bara försökt göra en liten ynka aktivitet. Måste säga det, jag beundrar verkligen er som kan med AE. Jag kan det inte och kommer nog inte göra det heller!?
http://pirpen.cjb.net/
|
Tråkigt att det blir så....gör det som ett godståg då, och med "Waitning Points" på stationerna? Har alldrig prövat det själv, men ska pröva det
Men, du måste göra nåt fel om AE Kraschar![xx(][8][:0]
Har gjort åtminstone 100 aktiviteter, och AE har bara kraschat någon enstaka gång. Prövat att träna upp dig på någon dubbelspårig rutt eller en sträckca där dubbelspår finns, och gå sedan över till enkelspår. Bara ett tips, och inget ont menat
MVH Dson i Sandviken.
|
Det va tråkigt att höra Pierre ja AE är inte lätta att ha och göra me om man inte kan det.
Ja har själv hållt på mycke me AE och i början gick det åt skogen kan man säga men nu när man har gjort ett 50-tal aktviviteter så går det som en dans.
Men visst får man problem och trasel även idag fast man kan det.
Dson det här me "Waitning Points" är kul själv har jag gjort flera st själv så det tycker ja att du ska tests.
Och Pierre ja hoppas att du får till en aktivitet i slut ändan.
Kan tilläga att jag har behållt alla min aktiviteter för mig själv än så länge satt ingen undra vart dom finna att hämmta hem men så småningen ska ja väll dela me mig just nu ligger MSTS i lådan och skräpar
M.V.h Nicke!