Visa ett inlägg
Gammal 2003-10-31, 19:08   #14
tufftuff
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Standard

ehhhhhh.....

Herr Janne...
nu har du verkligen missuppfattat mig totalt. Det var ingen särskild åsikt jag har om något, bara det att ni hackar lite väl mycket på LAn för att ni är oroliga att *andra* ska vara ohederliga nog att sno just *erat* material...

LAn har ju inte gjort något fel egentligen. Iaf inte större fel än vad så många andra gör hela tiden. Men jag vet hur jäkla sura o griniga "somliga" vart mot mig när jag postade något om samma ämne för en tid sedan

...och det är himla onödigt att nu utmåla även mig för att jag skulle vilja uttryck min åsikt om.... ja om vadå egentligen?? Rätten till att sno andras verk eller?? Nej... något sådant sa jag aldrig

Men...

Jag vet ju hur heta somliga är i denna fråga... Har minsann fått erfara det förr... När jag tex blev beskylld (var det av dig Janne?)för att ha snott delar av texturen från STWs T44 (handtagen till luckorna) Och det genom att beskyllaren ifråga endast hade sett den skärmdump jag visade på min T42 här på detta forum.
Sanningen var ju att jag hade målat det jäkla handtaget helt efter ett foto på T42... STWs T44 hade jag inte ens tittat på...

Det är inte trevlig få skäll för en massa saker jämt som man inte gjort något för att förtjäna

Hmmm... vad sa du om galoscherna inte passar?? Hmmm... ja du har en poäng där... Kanske dax lämna detta forum mao... Mig kvittar det egentligen får inte ut mycket av detta egentligen rätt trista forum längre

*fnys*
tufftuff besöker inte forumet just nu