Visa ett inlägg
Gammal 2003-11-01, 14:27   #3
tom-sa
Medlem

Reg.datum: Oct 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till tom-sa
Standard

Jeg må erklære mig helt enig i MatsH's indlæg.

Vi bør alle huske på, at de 4 personer, der udgør STW, bruger deres fritid på at udvikle addons, der gør vores allesammens Trainz-oplevelse bedre. Og ikke alene stiller de addons til rådighed for Trainz-brugere uden at kræve betaling, de er heller ikke bange for at lære fra sig mht. gmax, hjælpe med komponenter, textures, opsætning af config-filer, etc. Jeg har selv fået en hel del hjælp af STW, så for mig virker beskyldningerne mod STW om, at de ikke hjælper andre, totalt uvirkelige.

For at få hjælp er det naturligvis en forudsætning, at man generelt opfører sig fornuftigt og rimeligt over for de mennesker, man ønsker hjælp fra. Som jeg tidligere har skrevet, så hjælper det en hel del at prøve at etablere venskaber og gensidig tillid. Det er trods alt de færreste, der har lyst til at hjælpe folk, der opfører sig utaknemmeligt og/eller ubehageligt over for en.

Vi må også huske på, at forumværterne stiller dette forum til rådighed for os uden at vi skal betale en rød reje for det. Desuden, så bør vi også huske på, at der langt det meste af tiden er fredeligt og rart her på dette forum. Konflikter er, i hvert fald i denne del af forummet, langt sjældnere end på f.eks. Aurans forums. Dette er et resultat af flere ting:

a: At moderatorerne her på forummet fører en fornuftig politik.
b: At langt de fleste af os brugere generelt opfører os fornuftigt herinde.

Det ville være synd, hvis et par enkelte personer skulle have lov til at spolere dette for resten af os.

Jeg synes, at vi bør huske på, hvor meget Janne, Fredrik, Mats og Tomas gør for os af egen fri vilje. Det eneste, de forlanger, er at blive behandlet ordentligt og med den samme almindelige respekt, vi generelt bør vise over for hinanden. Jeg synes absolut ikke, at det er for meget at forlange.

Jeg vil også give en stor tak til Janne, Fredrik, Mats og Tomas, samt alle andre, der på den ene eller den anden måde bidrager til den svenske Trainz-scene.

/Tom
Vild med sporvogne - især Tvärbanan
tom-sa besöker inte forumet just nu