Visa ett inlägg
Gammal 2003-11-01, 14:51   #3
Janne
STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

Nej, Kvarne jag har inte gjort något påhopp på TuffTuff. Däremot kritiserade jag det TuffTuff skrivit. Och jag tar det gärna en gång till: Ska saker kunna diskuteras konstruktivt så måste man kunna skilja på sak och person. Det har inte slagit dig Kvarne, och andra som just nu kritiserar mig för att ha angripit TuffTuff personligen, att ni gör precis samma sak med mig?

TuffTuff har själv valt att inte se till sakinnehållet utan tagit det rent personligt. Det kan jag inte göra något åt. Den ende som kan påverka det är TuffTuff själv.

Kvarne kan själv gå igenom denna tråd så kommer Kvarne ganska snabbt att se det som ämnet handlade om från början och som jag med näbbar och klor försöker försvara, dvs. STWs integritet, för länge sedan gått förlorat.

Nu börjar jag ledsna rejält på de rallarsvingar som svingas mot mitt håll, svingar på ett personligt plan. Håll er er gärna till sakfrågan i fortsättningen i denna tråd annars kan vi lika gärna låsa den eftersom vi gått rejält off topic för länge sedan.

Janne
Admin Svenska 3D-Tåg
Regler
Janne besöker inte forumet just nu