Visa ett inlägg
Gammal 2003-11-01, 17:03   #12
Kvarne
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Kvarne Skicka ett meddelande via MSN till Kvarne
Standard

Jag vill inte fortsätta bråka utan bara disskutera. Alltså hoppas jag att detta nu kan disskuteras utan bråk.

Citat:
quote:Tidigare skrev emges

Men Kvarne, tycker du inte vi på STW skall få säga vad vi tycker?

/Mats

Får inte Lan säga vad han tycker..? Varför tog ni så illa vid det här när samma fakta inte berörde er likadant hos Aurans forum..?

Citat:
quote: Tidigare skrev Janne
Jaha du Kvarne, och på vilket sätt behöver TuffTuff försvaras? Mot vem, och mot vad? Och varför ska du föra hans talan? Som du så elegant skrev: "tala enbart om dig själv".
Mot ER. Jag tyckte det var lite väl hårt mot honom. Tufftuff hade inte gjort någoting förutom att försvara Lan. Lan skrev bara rena fakta och då blev ni fullt förbannade. Varför reagerade ni inte likadant på Aurans forum..? Tufftuff försökte försvara Lan men blev genast stämplad eftersom att han "gjorde fel". Det var dåligt. Hade ni inte klankat ner på TuffTuff så hade han aldrig lämnat forumet.

Hade ni inte reagerat som ni gjorde här utan bara reagerat som ni gjorde på Aurans forum så hade det varit lungt.

Det enda Lan har gjort var att skriva samma fakta här som det stod om hos Auran.

Tycker du är väl hård Janne mot Tufftuff. Kan du inte se att han är oskyldig? Kan du inte se att han inte har gjort något dumt utan bara tyckte synd om Lan som fick hela STW emot sig..?

Ta till exempel det så kallade texturbråket.

Du påstod direkt att Tufftuff snott din textur bara för att den liknade din. Det var riktigt dåligt. Han hade ju suttit själv och knåpat ihop den...

Men det handlar inte detta om. Vad jag vill är att få en förklaring på varför ni reagerade som ni gjorde här när det Lan skrev stod hos Auran och där reagerar ni inte likadant...DET anser jag vara konstigt!

Observera att jag INTE vill fortsätta bråka utan bara DISSKUTERA vidare. Lungt och fint! Utan bråk.

Mvh: Kvarne
--------------------

6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA)
SL H10
Kvarne besöker inte forumet just nu