Ämne: Regina
Visa ett inlägg
Gammal 2003-11-04, 14:50   #44
Json
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev gec44-9w

Citat:
quote:
gec44-9w är kanske Orbiter som gjort ett nytt konto bara för att göra djävulsskap ?

Det verkar nästan som det.

---
NEJ jag heter är fan inte orbiter fan så säg för i mallorca inte att jag är det om ni kollar så heter jag faktist william green och inte
det som orbiter heter på riktigt [u]och
en sak till så kan du faktist hålla tjäften och sluta lägga dig i DJ clinton(vilket är det mest töntiga namn jag har hört
</u>).
Och vad var det understrukna bra för?
Kolla in reglerna:
§ 1 Forumetikett - Vi tolerar överhuvudtaget inget fult språk, du får gärna uttrycka dina åsikter men det finns andra sätt att göra det på utan svordomar och annat fult språk. Istället för att använda fult språk så går det bra att använda känsloikonerna för att uttrycka sina känslor. Ingen medlem eller forumledare/adminstratör får offentligt attackera en annan medlem eller forumledare/adminstratör. En personlig attack definieras som personlig, ras-, folkgrupps- och/eller könsbaserad förolämpning, förtal eller hånfull kommentar. Alla klagomål skall förmedlas till en forumledare/adminstratör privat via meddelande och/eller e-post. Allt vi vill är att alla använder ett vårdat språk och är vänliga mot varandra.
Vad kommer då att hända om detta inte följs?
Se "Åtgärder vid regelbrott".

//Json

Json, lackerare på BOPGE
Json besöker inte forumet just nu