Visa ett inlägg
Gammal 2003-12-18, 20:09   #10
Pursche
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via MSN till Pursche
Standard

Nej, hela bilden börjar flimmra när restaurangvagnen är med i en consist. Jag skall ta en bild på det om det går.

Så här är det. Jag har SVTTL och ekonomin. jag har min rutt SWE eller Svenska Wupper Expressen om det är ett bättre namn. Jag får in pengar när man kör på min rutt. Jag gör aktivieter och håller sifforna igång.

Jag har fått lov av Hawk att även ha KMJ med i denna ekonmi. Mest för att få ett nätverk av linjer så man kan köra tåg till många ställen.

Erik får ha hand om själva inkomsterna och allting runt KMJ eftersom jag ändå har häcken full med mitt. Han gör aktiviteter, kontrakt osv osv.
MEN... det finns alltid ett men. Jag har redan några kontrakt för KMJ. Dessa kontrakt gäller och aktivieter för dessa kommer så fort jag får lite tid över att göra dessa. banavgifterna får dock Erik men dessa tåg kommer alltså att rulla så länge kontraktet finns.

Efter detta så får ni ha kontakt med Erik och RTS som kommer att ta hand om allt detta.

PS!!!! Vill ni se grafikfelet med restaurantvagnen så kan ni provköra aktiviteten 4009 som finns på hemsidan, länken register och fliken aktiviteter. Felet kanske beror på grafikkortet, vad vet jag, ni kommmer i alla fall att möta ett Ra med ett antal passagerarvagnar i mitten av aktiviteten. Det är jag och Christoffer som har detta problem. Kommer ni till slutstationen Mönchengladbach utan problem så vill jag gärna veta det för då är det ett annat fel än vagnen. DS!!!

M v h
/Pursche
www.svttl.se
Pursche besöker inte forumet just nu   Svara med citat