Tack för era värmande ord!
Oki, Olis, då är det nog bäst att man byggar sjukhuset bra då, så många små virtuella männsker kan få vård, så kanske datorerna funkar bättre... [B)]
Kvarne: Man lär sig leva med RE efter en tid... Har gått från hat till beroende... RE-sjukan...

LLJ kommer att vara i storleksordningen runt 350km totalt, men fördelat på de olika linjerna. Tror att den längsta sträckan att köra rör sig är runt 180 km med ett malmtåg från Dandret som ska ner till malmhamnen i Leleå.
Gjorde en utskrift på linjesträckningarna här:
De stora orterna med "feta" bangårdar är Dandret, Landbäck, Innarvet och Leleå. Alla med bangårdar som sträcker sig över flera tiles, med Innarvet i topp med sina 7 tiles som bangårdarna tar upp. Sen finns det ett antal medelstora bangårdar, såsom Antberg, Kirvik t.ex.
Hur många industrier och industrispår det finns vet jag faktiskt inte... Det är många... Den skarpsynte kan här o där se små snuttar som sticker ut från de olika linjerna, det är industrispår.
Som vi pratat om förut, så är det dubbelspår mellan Landbäck och Leleå, men resten är enkelspår, så ni ser att merparten faktiskt är enkelspår. Ja, sen har vi SJ-linjen förståss, den är inte enkelspårig. Innarvet är en ganska rejäl järnvägsknut som borde kunna sänka den bästa dator... [}

]
Antalet bangårdar är svårt att säga, jag har för mig att antalet stationer, stora som små rör sig runt 35 st. Puh..[:0]
Som ni ser, så är det lite spår kvar faktiskt att lägga, jag har ju roat mig kungligt så gott som enbart nere i Dandret den senaste tiden. Men, det är timmerbanan som ska kompletteras lite, smalspårsbanan grenar sig ut i två linjer efter Jakkmakk och dessa ska läggas. Malmbana 2 ska färdigställas också och kommer vara lika lång som Malmbana 1 ut från stombanan.
Den gröna texten anger de industrier som belägger LLJ-nätet med sina heltåg.
Jo, jag har överlämnat ett förstasläpp av spår för Hawk att jobba med på KMJ4, så då har det blivit en del jobbat på LLJ.
/Mats A
LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14