Visa ett inlägg
Gammal 2004-01-13, 20:42   #23
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej alla människor...

Ja detta var en riktig tråkig nyhet. Det finns många tankegångar om detta och jag vill gärna bidra med en. Det kanske kan väcka debatt om detta med tillstånd.
När jag började bygga på min förra rutt så gjorde jag det för att ha något roligt att göra på kvällarna när man kom hem från jobbet. Jag gjorde detta alltså för min egen skull och dessutom för att andra människor skulle kunna utnyttja sitt MSTS till vad det är, nämligen att köra TÅG!!!! Men sen som ni har märkt så har det inte kommit några nya bilder och det gör det inte mera. Jag trodde då att jag hade hittat den perfekta sysselsättningen, men ack vad jag bedrog mej. Det handlade hela tiden att be om tillstånd!!!! Allt som man hittade på nätet behövde man tillstånd för att använda. (Inte alla,men tyvärr de flesta) så därför är den numera skrotad.
Nu har jag återupptagit det här med byggandet, kanske det blir bara för mej själv, vem vet....Hade dessutom tänkt så smått börja på en annan rutt som skulle spegla Skåne under 1940 - 1970, men dom planerna är nog noll nu. Så tänk er noga för, VILL NI SE FLER SVENSKA RUTTER släpp tillstånden och om ni ger tillstånd HÅLL VAD NI SÅGER. Om ni inte vill ge tillstånd för era objekt, släpp ej ut dom....

Tack för mej.
MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat