Visa ett inlägg
Gammal 2004-01-28, 22:39   #165
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Pursche

jag har en bra länk till din rutt längst uppe Dortmund på SWE-rutten där din rutt går in i Norge.

Längst ned i Mönshengladbach tänkte jag ha länk till skåne/danmarkrutten om den kommer ut.

M v h
/Pursche
www.svttl.se
Hej!

Jovisst den kommer att släppas, men när det kan jag inte svara på eftersom man har ett jobb som skall skötas och dessutom så är man hemifrån 12 timmar om dagen. Har kommit en bit på rutten. Nu kan jag ju passa på att höra om det finns någon som skulle kunna signalsätta denna rutt när den börjar bli färdig???? Vill gärna ha hjälp med det. Det finns danska signaler men jag skulle hellre vilja ha de svenska....Kan man göra detta fast rutten inte är färdig? Eller hur funkar det....

Totte: Ursäkta att jag bröt in här men jag ville ge ett svar. Dessutom kan jag säga att din rutt ser helt fantastisk ut. Du skrev innan att Wshington skulle kunna passa som GBG station. Det håller jag med om, har passerat där igenom ett antal gånger eftersom jag bott i den staden. Jag kan dessutom säga att dina uppgifter om 18-19 spår är mer sannolikt än 10 spår. Malmö som är en mycket mindre station har tex minst 10 spår....

MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat