Ämne: Mycket bilder
Visa ett inlägg
Gammal 2004-02-18, 13:02   #8
Pson
Medlem

Reg.datum: Sep 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Pson Skicka ett meddelande via MSN till Pson
Standard

Okej, nu tar vi det lite lungt - jag tycker bara det är trevligt att man lägger upp bilder här. Men, jag förstår faktiskt inte varför du inte tycker om Mattias bilder. Det är inget fel på dem och kameran är bra, ingen budgetkamera.

Däremot, har det ju de senaste dagarna laddats upp säkert 40 bilder av mycket dålig kvalité på forumet - jag vet inte om det är detta som gör att du går till attack mot Mattias. Och jag är beredd att hålla med dig där.

På vilket sätt skulle Mattias bilder kunna förbättras? Har du något förslag. Jag tror faktiskt att de flesta tågfotografer i det här landet inte tar bättre bilder. Det är sällan man får till den där riktiga pangbilden, men rätt ljus, rätt perspektiv osv.

Jag själv försöker ju alltid att främst fota ur ett annorlunda perspektiv, men oftast blir det ju "basic" motivet och det är rakt framifrån från sidan. Som exempel.

Tycker du inte om att se bilder, kan du som Daniel Odlander föreslog längre upp i tråden helt enkelt låta bli att kolla på dem.

I all uppståndelse så passar jag på att länka till en likadan sida - dock med mina bilder. Kommentater Mottages gärna med Kennys har jag och resten av forumet redan tagit del av. [8D]

Mina två bildsidor

Det är ganska dålig kvalité på bilderna, eftersom jag som ren service försökt göra sidan mera modemvänlig. Observer att det finns två sidor, även på Mattias sida.

Med vänliga hälsningar Pson

Pson besöker inte forumet just nu   Svara med citat