Ämne: Mycket bilder
Visa ett inlägg
Gammal 2004-02-18, 16:57   #10
Olaf Lindström
Moderator

Reg.datum: Dec 2002
Standard

Ärligt talat ser jag inte varför du Kenny med "anhängare" är så arg på att folk laddar upp bilder på en annan sida och länkar hit!

Jag ser inte något som sänker kvaliten på deras bilder och är mycket glad åt att se dessa härliga fina bilder med hög skärpa och bra sätt att ta motivet på![8D][](från sidor och vinklar som inte är så vanliga!)

Håller med Pson att en del har lite sämre kamera men OM man har dålig budget så kan man inte köpa saker hur som helst...
Jag visar bara från resor som man inte gör varje dag och det är nog ett bra tag sen man såg bilder sist från mig, kanske det blir ännu mer nu när man verkligen vet att folk verkar få "raseri" utbrott när de ser bilder av den inte alltför fina kvaliten då...[V]

Jag tror att det är bättre att inte visa alla bilderna på forumet som man tar och gör inte det heller för då hade det blivit så överfullt överallt med bilder som man inte vill se hela tiden!(man visar vissa och Mson har nog mycket minne som ju får rum med många bilder därefter har han sållat dessa och tagit fram guldkornen!)

PS. Pson, dina bilder är riktigt härliga att se på och påmminer mycket om ens egna resor i trakten så det är kul att se, FOTA PÅ enligt mig![][][][]

PS nr2. Det är kanske någon som vaknat på fel sida eller?

MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Msts-akuten.com - värt ett besök!
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu   Svara med citat