Tack goa för era snälla kommentarer! [:I]
releaseplan är man ju alltid försiktig med... huh, alltid svårt, men det tar tid, den saken är klar... Men, de stora sakerna som är kvar är egentligen två vad gäller en förstarelease.. Den ena är Innarvet, som jag inte jobbat med sedan jag byggde spåren och där ska stadsmiljön byggas upp. Nu har jag betydligt mer stadsobjekt att bygga med än när jag anlade staden, så det ska nog gå ganska bra. Det andra som är kvar är inte en stor sak utan många små... Det är sträckan mellan Dandret och Innarvet som ska vara klar till första release och det är en hel del linjearbete förståss att göra där, ett knippe med småorter som ska ordnas till.. Ett gäng med industriområden som ska bli klara... osv.. Men, det är medvind just nu, peppar, peppar... En första release till våren, försommaren kanske... [?]

Infarten till Dandrets bangårdar... Malmtåg till höger, persontåg längst till vänster, övriga i mitten tack...
Kustpilen i Lappland...? hmm, nåja, en tidigt sommarmorron är den på väg in mot Dandrets centrum iallafall..
/Mats A