Visa ett inlägg
Gammal 2004-03-24, 12:40   #104
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

det är lite som med de flesta saker man postar, det är uppskattat även om det inte droppar in svar i tråden... Och det är ju du själv som ska tycka det är kul det du gör...
Men, visst, det är klart att se sina objekt användas är ju förståss målet när man bygger objekt... Må ju med en viss rodnad på kinderna erkänna att jag inte har postat så många bilder på dina objekt placerade i LLJ, men det får bli bot o bättring på det... Alla objekten är installerade i rutten sedan lång tid tillbaka, så det kommer...

Instämmer med Pierre, ser fram mot Timrå stationshus och Frasses..

passar även jag på att smyga in lite ideer, man vet ju aldrig om det är nån som kanske skulle tycka det är roligt att bygga nått...

- stationshus, stationshus, stationshus... Behovet av svenska är stort.. Gärna några maffigare...
- Järnvägsbyggnader av alla slag... Lokstall, rundstall, godsmagasin mm
- Industrier... Gärna ett komplett kitt från en förebild... alla typer är välkomna...
- Gantrys... De nuvarande svenska finns ju, ingen skugga över dom... Men, det finns massor med saknade typer av gantrys som skulle behövas...
- tillbehör... anslutningsmuppar för tågvärme, småskyltar, plattformsbommar mm mm
- hus, villor och bostadshus... även här är behovet outtömmligt, känns det som...

Kanske ganska mycket generella önskningar, men då det finns ett stort behov så blir önskemålen lite bredare från min sida..

Personligen föredrar jag nog objekt som är baserade på fototexturer, men det gör man ju som man vill...

Tja, det var en liten önskelista, som inspiritationskälla...

Och, du kan lita på att ditt och andras arbete att ta fram objekt är högt uppskattat! []

/Mats A

Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat