Forstår jeg dig ret, når du siger at du kan se dit projekt i TOE men i Trainz (UTC eller TRS?) går det galt?
Først en generel regel:
Er det TRS du bruger så inviterer du til problemer ved at bruge den gamle UTC kompatible exporter plugin - specielt hvis du bruger alpha kanalen til at lave vinduer med.
Du skal bruge en "ren" sort og hvid bitmap som din alpha maske, for at undgå sorteringsproblemer. Selve ruderne kan du så lave af en plane med en tosidet texture - efter den gamle metode med et greyscale bitmap som alpha maske.
Så til dit konkrete problem:
Grunden til at du ikke kan se indmaden i din vogn er simpel, du kan ikke have dobbeltsidede textures hvor der er forskelligt materiale på henholdsvis inder- og yderside. Det er min vurdering udfra dit billede at det forholder sig sådan (grøn på ydersiden og grå/brun på indersiden)
Det virker i 3DS/GMax og i TOE, men kan ikke eksporteres til Trainz, hverken med den gamle eller den nye exporter.
Du er tvungen til at lave en kopi af vognkassen og vende den på vrangen (og evt. reducere længde og bredde en smule) for at få en synlig "inredning". Sålænge du arbejder med alpha vinduer så er omkostningen i polygoner absolut ikke noget, der bør forårsage panik
Damn the polys! Full speed ahead!!!
