Visa ett inlägg
Gammal 2004-04-07, 21:03   #6
andreasrosen
Senior Member

Reg.datum: Dec 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till andreasrosen Skicka ett meddelande via MSN till andreasrosen
Standard

Att det har skitit sig på VHJ är helt och hållet mitt fel [V]

När jag var ägare av rutten fanns det väldigt få operatörer. Jag gick då ut och försökte få in nya operatörer vilket lyckades över förväntan. Eftersom mitt AE inte fungerar anlitade jag entreprenörer som skulle sköta tågtrafikledningen, det vill säga göra aktiviteter och på så vis lägga tidtabellen. Inga av mina entreprenörer klarade av detta, dock så fortsatte jag att lägga in nya operatörer på VHJ i hopp om att tågtrafikledningen en dag skulle ordna upp sig.

Tyvärr löste sig aldrig tågtrafikledningsfrågan för mig, därför sålde jag rutten till Pursche. När han väl fick ta över VHJ så påminde rutten mer om Wilda Western än om en bana och det är alltså på grund av detta som det är som det är. [xx(]

Jag får be alla som på något sätt drabbas negativt av detta om ursäkt för mina något storslagna planer. Upp som en sol, ned som en pankaka skulle man kunna sammanfatta min insats. Men så kommer jag ju också från Västkusten och här satsar vi alltid lite för stort. Vem minns inte Sydvästens storsatsning för ett par år sen? [)]

http://www.seaside.se/~sea1712d/
andreasrosen besöker inte forumet just nu   Svara med citat