Hej!
Nu har jag följt erat tips, och det funkade!

Men eftersom jag nyinstallerat TRS2004 innan jag körde patcharna så hände något oväntat när jag skulle starta spelet. Ni vet att när man nyinstallerat spelet så kommer det ju alltid upp en ruta om att man ska registrera sitt spel, och den rutan var på Franska eller nåt. Konstigt, men annars var det engelska och det verkade funka. Och när man startar spelet så kommer först introfilmen upp, och sedan statusen för laddningen av spelet. Nedan för den linjen utan "lampor" ska det ju på den nordiska versionen stå först Auran, sedan Nordic Softsales och sist Auran Jet. Dessa tre namn har ju sina logotyper med. Hoppas att ni hänger med nu, men för mig så ligger inte Nordic Softsales logotype där, utan det är bara helt tomt i mitten. Men jag har lite frågor som jag skulle vilja få svar på angående SP2:
1. Hur ställer man in antalet passagerare på stationer?
2. Hur öppnar man dörrarna på tågen, kan man öppna på alla passagerartåg?
3. Vart ställer man in hur AI-tågen ska gå efter tidtabell?
4. Jag tycker inte att det ser ut som om man kan öppna dörrarna på alla vagnar och så. Är det bara vissa vagnar som man kan öppna dörrarna på? Om man ska kunna det på alla vagnar, så är det nåt som inte stämmer med mitt SP2...
/ Joel